Ik ben geland !

29 oktober 2017 - Mabel Bush, Nieuw-Zeeland

Fijne mensen, hier weer even een berichtje van een bloid moidje :).

Ik wil eerst even reageren op de reacties van het vorige bericht, leuk dat iedereen in de kantine van de BKD m’n verhaal kan lezen, doet me goed te lezen dat het gelezen word :). En de rest uiteraard ok bedankt voor de reacties 💕.

De titel zegt het al, ik ben geland. Weet niet of dat nu een West Fries gezegde is of dat de rest van de lezers het ok begrijpt haha, maar ik zit op mijn plek. Ik ben precies waar ik wil zijn en dat voelt fantastisch !

Er zijn een paar weken verstreken met complete chaos in mijn hoofd vanwege een aantal dingen. Ik zal er niet te diep op in gaan, maar ik had er in het begin wat moeite mee toe te geven dat ik me hier goed voelde, heel tegenstrijdig met wat ik in Nederland riep. Maanden zei ik dat ik naar ‘huis’ zou gaan in september dus dan zou het toch zo ‘moeten’ zijn en voelen. Maar voor iemand die haar hele leven al zoekende is, is het moeilijk om toe te geven dat ik gevonden heb wat ik zoek. Of misschien niet moeilijk maar eng, zou het dan toch kunnen zijn dat dit het is? Of erger, wat als dit het nou niet is, dat beangstigde me nog veel meer. Al zoekende kwam ik erachter dat ik toch echt wel heel graag hier wil zijn! En dat geeft me rust, dezelfde rust als die ik had wanneer ik in Nederland de keuze had gemaakt om hier heen te verhuizen. Alles viel toen al op zijn plek, maar door alle hectiek, en doordat het nu eindelijk ging gebeuren was ik mezelf een tijdje kwijt. Een goede vriend wees me er op dat er geen hoogtepunten zijn zonder dieptepunten, en hij heeft gelijk, mijn hoogtepunt is op dit moment groter dan ooit te voren, ik voel me super!!!

Mijn weken bestaan op dit moment uit 6 dagen werken en 1 dag ontspanning. En die zondag neem ik het er ok van! Paar weken geleden ben ik met een vriend op pad geweest. Het mooie van NZ is dat je de auto in kunt stappen en gewoon ergens heen rijd, alles is hier zo mooi dat het niet uitmaakt welke kant je op gaat. Wij zijn die zondag naar the Catlins gereden, dat is een natuurgebied hier ‘vlakbij’. Met een 5 kwartier ben je op plaats van bestemming haha, dat is in Nederland ff naar de Bilt rijden bijvoorbeeld ;). In de Catlins heb je een aantal watervallen, 3 grote en een die nergens op slaat, 3x raden waar wij stonden hahaha. Lekker onvoorbereid op pad gegaan met de gedachte we zien het wel. Uiteindelijk zijn we op het zuidelijkste punt van het Zuidereiland beland met een prachtig uitzicht op niets haha, oftewel de Tasman Sea. We troffen het die zondag, ik denk dat het windkracht 15 was ofzo, bleven net an staan denk haha. De filmpjes laten het jullie wel zien :).

Omdat er dus nog 3 watervallen waren die we nog niet hadden gezien zijn we de zondag er na er weer op an gegaan, deze keer meer als Lillian, namelijk compleet voorbereid alles strak ingepland (iets met graag controle hebben ;) ). Het resultaat was verbluffend, wat is het hier mooi zeg! Dit landschap, de rust, de natuur, alles klopt gewoon. Het is prachtig, ik laat het jullie graag een keer in real life zien dus boeken die tickets ;).

Vandaag is het ook weer zondag maar nu iets minder spectaculairs, we gaan golfen. Iets wat ik nog niet eerder gedaan hebben dus we gaan meemaken hoe goed ik meppen kan haha. O nee, het ging om de techniek ofzo haha, we zien het wel!

Ik wil jullie verder een fijne dag wensen! Tot horens!

Liefs Lil 🌷

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Kim:
    Leuk verhaal lil! Stoer blijf ik het vinden allemaal ! Geniet! liefs
  2. Astrid Duivenvoorden:
    29 oktober 2017
    Blij dat je eindelijk echt geland bent, je verdient die rust!
  3. Debby Spijker:
    29 oktober 2017
    Super om te horen dat je eindelijk je ware zelf weer hebt gevonden. Geniet van alles wat op je pad komt. En golfen ⛳ is best grappig, maar alleen als je een geblokte pofbroek draagt. Rijden (crossen) met zo,n karretje is vele malen leuker. Veel plezier, ik blijf je volgen.😘
  4. Gemma:
    29 oktober 2017
    Heerlijk verhaal weer. En toppie dat alles op zijn plek gaat vallen bij je. Gewoon heel veel plezier daar. Zet je adres voor de kerstkaarten volgende keer in je reisverslag. Altijd leuk toch om echte post te ontvangen rond de kerst?
  5. Nel:
    29 oktober 2017
    Fijn om weer wat te lezen van je.
    En wat mooi wat ik gelezen heb,
    Super voor je!!!
    Groetjes ook van Joop