All of a sudden, the game has changed 🌷

25 april 2018 - Mabel Bush, Nieuw-Zeeland

Hi fans !

Daar ben ik weer !

Het leven hier rommelt een beetje door, dit seizoen is saai... Niet alleen op t werk maar ok daar buiten, het najaar is begonnen, dat is ongeveer het zelfde als het voorjaar in Nederland... Ja helemaal niet dus haha. Maar goed, er worden dus weinig dingen georganiseerd. Dus dan raak je een beetje in een bepaalde sleur, iets waar ik vanuit de grond van mijn hart echt een hekel aan heb haha. Maandagavond CrossFit, dinsdagavond rust, woensdagavond voetbal training, donderdags CrossFit, vrijdag niets, zaterdagochtend CrossFit en zondag voetbal. En dan maandag weer opnieuw, woehoe hahaha. Het nieuwtje raakt er vanaf, zo klinkt het maar dat is niet helemaal wat er aan de hand is. Ik maakte toekomstplannen voor mij alleen, die tijd is voorbij dus nu doen we dat samen, maar op dit moment ff niet. Je bent er even niet mee bezig omdat je 18.000 km van elkaar verwijderd ben, dus dat staat ff stil. Ik kan gelijk merken dat ik toch wel graag ergens naar toe werk. Het is het alsof mijn leven even stil staat en 3 juni weer verder gaat als we weer bij elkaar zijn. Toch wel bijzonder dat zoiets al zo duidelijk merkbaar is terwijl je mekaar eigenlijk ‘net’ pas leert kennen. Overigens hebben we de zogenaamde test die iedereen elke keer opnoemt met vlag en wimpel gehaald hoor, al wist ik voordat Mark weg ging al dat dit niet een of andere bevlieging was en ik toch echt wel heel gek op hem ben !!! Maar goed, we zullen het nog 5 weken en 4 dagen met deze situatie moeten doen, en ja ik tel af ;).

We gaan lekker van de hak op de tak verder, prachtige uitdrukking ok als je er ff bij stil staat, van de hak op de tak haha. Straks gaat iemand me nog vertellen dat dit ok niet de uitdrukking is maar dat eigenlijk iets anders zeggen haha, dat zou echt een actie voor mij zijn. Okee, weer even bij de les blijven, ik dwaal altijd graag af, met de voetbal hebben we mee gedaan aan een pre season tournament. Daarin zijn we na de finale helaas 2e geworden, maar met een team dat net pas 1 seizoen gedraaid heeft en dat dit seizoen 6 nieuwe meiden heeft :). Leuk om elkaar zo te leren kennen. Tijdens de Pasen hebben we dat elkaar beter leren kennen nog beter gedaan doordat de coach een BBQ organiseerde. Wel kiwi stijl uiteraard, in mijn mening is dat waardeloos, dat redden wij Nederlanders beter haha. In NZ bakken ze namelijk eerst al het vlees op en daarna mag je pas gaan eten, a duurt dat echt heel lang en b is de helft dan alweer koud haha. Maar goed, we zijn in NZ en niet in NL dus zo doen ze dat hier. Ik heb wel genoten die dag van mijn teamgenoten en eventuele aanhang en dat is het belangrijkste ! Ondertussen hebben we al 3 wedstrijden gespeeld in de echte competitie en die alledrie gewonnen ! De andere keepster en ik hebben zelfs tot nog toe de 0 gehouden !

Gisteravond zijn we met de CrossFit uiteten geweest in de stad ter ere van het 5 jarige bestaan van deze CrossFit box (i.p.v. gym noemen we het bij CrossFit een box). Erg lekker gegeten! En heel leuk om iedereen eens in hun alledaagse kleren te zien met make up enzo... Anders zien We elkaar op ons best, eerst met een knot in het haar of niet haha, maar aan het einde van de les met een rood hoofd en helemaal bezweet, dat haar ok overal behalve in de knot haha ;). Verder gaat het sporten lekker, ik begin wat nieuwe dingen onder controle te krijgen waardoor ik weer verder kan groeien in m’n ‘CrossFit’  bewegingen.

Verder ben ik 4,5 week terug gestopt met roken, deze keer voor de rest van mijn leven. Dat 5 keer in de week sporten en vervolgens een sigaret opsteken kwam niet helemaal over vezelf, plus dat het roken me nogal belemmerde met sporten en het gewoon echt niet goed is voor je maakte dat ik deze keuze bewust gemaakt heb.

Nog even wat werk gerelateerde dingen, we zijn al een paar weken de bollen aan het opsturen naar verschillende plekken in de wereld. Ze worden vervoerd in met lucht ondersteunde containers. Die bollen zitten nogal hutje mutje in een kist dus wat lucht er door heen stellen ze op prijs ;). Binnen nu en een paar weken is alles verstuurd, aankomende zondag gaan we waarschijnlijk beginnen met planten. Dit is het moment waarop ik weer lekker buiten mag spelen. Ik mag met de spitvrees op pad, ik rij voor de plantmachine uit en zorg voor een mooi zaaibed. Ik zal vaders van de week ff opbellen om te horen waar ik ok alweer op moet letten tijdens het spitvrezen, dat kan ik toch het beste aan hem vragen :).

Zodra de bollen de grond in zijn kan ik gaan nadenken over m’n vlucht naar Nederland, koffer inpakken, nog wat laatste dingen doen en dan op naar de zon, mijn familie, vrienden en (last best ;) ) Mark 💖. ETA 3 juni om 13:15 uur. Ik verwacht niet voor die tijd nog een verhaaltje te schrijven, ik doe m’n verhaal dan liever in real life!

Geniet van het voorjaar, ik hoop dat deze net zo mooi word als afgelopen seizoen in NZ !

Tot snel!

Liefs Lil

1. Debby Spijker:
    25 april 2018
    Hoi 🙋 hoi 🙋, wat zal jij een afgetraind lijf krijgen zeg met al dat sporten. Super stoer. Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt . Blijkbaar toch de juiste keuze geweest, je geluk ver weg te zoeken. Wel lachen dat Marc eigenlijk relatief dichtbij was. Geniet ervan , nu even alleen, maar vanaf 3 juni weer samen. Veel geluk en tot gauw, liefs xxx
  2. Mamma:
    25 april 2018
    Geweldig verhaal lil en zo blijf ik evengoed op de hoogte van het leven van onze lillian die we echt missen. Nog 5 weken tot ons wederzien en hoop dat we dan ff gezellig bbq NLstyle met mark uiteraard!! Was een leuke kennismaking de dag dat mark onverwachts even een bezoekje kwam brengen op de club. We zaten ff mooi an. Nou zet hem op... voor je het weet zit je weer in het vliegtuig. xxx
  3. Gemma:
    26 april 2018
    Hoi Lil,
    Mooi verhaal weer van je.
    Ja, de liefde kan je hele leven weer op zijn kop zetten, maar het is natuurlijk allemaal de moeite waard. En wat zijn nu 5 weken op een heel leven. Voor je het weet zien jullie elkaar weer. Gaaf dat je, je energie en de lege avonden zo opvult met het sporten. Behalve tijdverdrijf krijg je een super mooi lijf ervan:-). Werk ze nog even en wie weet horen we wat van je als je weer in NL bent.
    Joep,Doei,Mazzel en Dag
  4. Opa en Oma:
    28 april 2018
    Fijn dat het zo goed met je gaat. Je maakt een heel mooie verdeling tussen werk en vrije tijd. Vrijtijd komt nog als je weer op het nest bent en je de spitfrees kan vergeten. De bollen leveren hier prachtige bloemen in onze tuin. Gelukkig laten de narcissen hier nu de koppen hangen en dat betekent dat wij weer gaan denken aan een caravanvakantie voor de maand juni. We starten 2 juni en zitten op een kampeerterrein vlak bij de Belgische grens. Kom kijken met Mark en geniet van onze bbq, dan laten we die roken. Hou vol, en tot ziens, liefs en hgr. opa en oma
  5. Marco:
    29 april 2018
    Ja lekker blijven sporten en goed dat je gestopt bent met roken en uhh die Mark moet je houden hoor😂🤣😂.
    Groetjes